När katten är borta...

eller snarare gubben, ja det är då man passar på att möblera om.
Det gjorde jag idag. Jag var definitivt inte nöjd med placeringen av TV:n, soffan och alla andra saker som man inte kunde komma förbi när det skulle dammsugas.
Nu är det luftigt och med svängrum!
Nu är jag nöjd.
Jag hade redan innan pratat om min plan men blev nedröstad så då tog jag saken i egna händer och jag tycker det blev precis så bra som jag trott det skulle bli.
Det ska jag fira med film och godis.
I morgon och i helgen är det jobb som väntar så då kan alla lediga i skåne skatta sig lyckliga för då blir det fint väder enligt statistiken.
Grämer mig en del över att min lön inte kommer förrän den 26:e istället för den 25:e, jaja det är ju egentligen bara  en dags skillnad men den 25:e är en röd dag, sista dagen på påsken så varför skulle inte jag kunna få lön INNAN påsk?
Nä för jag jobbar statligt så klart.
Grrrrrrr....

Kommentera här: