Sista semesterveckan

Nu har sista semesterveckan börjat. Men det är jag inte ledsen för, jag ser fram emot att lunka in i vardagen igen.
Jag har ett spännande jobb och jag är ganska nyfiken på vad som hänt där när jag varit borta.
Man blir ju ganska lat när man har semester, jag blir.
Idag började det med bra väder men det har förändrats till regn.
Vi hann i alla fall med att spela en runda minigolf, ja Jonas vann som vanligt.
Vore skoj någongång att göra något han inte är bra på.
För det är inte alltid skoj att förlora.
Har precis varit ute i regnet med gul regnjacka och köpt lite till maten som fattades.
Såg säkert inte klok ut men vem bryr sig?
Ikväll ska jag mumsa i mig två stora chokladkakor, dricka massor med kaffe och ta på mys sockarna på fötterna.
Lite höstmys i sommaren är aldrig fel!
Snart är den ju här, ja både hösten och vintern :)

Kommentera här: