Lite funderingar och en del praktiskt

Idag har det blivit lite hemma fixande sånt man inte hinner när man jobbar.
Sortera papper och kasta skräp och tvätta så klart.

 

Sen satt jag och letade upp lite andra bloggar på nätet. Det är kul och intressant när man hittar någon som skriver bra och som skriver om något jag är intresserad av.
Vissa bloggar kan vara jobbiga att läsa rent emotionellt men jag kan behöva läsa lite sånt för att uppskatta det jag själv har.
En blogg jag fastnade vid ett tag var denna:

 

http://kallamigkriss.blogg.se/

 

Sen har jag så klart funderat lite på vad jag själv ska skriva i min.
En sak som är påfallande för flertalet bloggar är skriftspråket. Många skriver väldigt dåligt rent tekniskt och chattspråket finns på många bloggar. Tyvärr får det själva innehållet att verka oseriöst och ger inte den tygnd åt det som skrivs heller dessutom är det väldigt irriterande att läsa. Men alla har ju sitt sätt att skriva och man behöver inte läsa om det inte passar så klart.

Kommentera här: