Uppsägning och tvätt av stora mått

Jag sov till någonstans runt 09.00 sen blev det frukost med Dennis och sen var det dags att fixa lite saker.
Började med att skotta snö som kom igår, så skönt det var att röra på sig har suttit still alldeles för mycket i veckan.
Sen solade jag en stund, duschade, hjälpte grabbarna med deras rum, tvättade gardiner, handlade och nu dricker jag kaffe.
Egentligen går det att sammanfatta en ledig dag på dryga tre rader. Händelsefattigt liv? Ja lite just nu.
Sa upp Viasat abbonemanget då vi redan har ett sånt. Den jag pratade med frågade om jag ville ha en anna sorts abbonemang???? Vänta nu jag ska säga upp det inte byta till mig ett annat.. jaja hon gjorde som jag sa till slut.
I helgen jobbar jag 24 timmar på två dagar så då blir det nog inte så mycket bloggande.
Ikväll blir det fredagsmiddag dvs lite extra..
Älsklingen ska väl känna att det är helg för han.
Lugnt och skönt, tanten jobbar ju ;)

Kommentera här: