Karneval dag 3

Strålande sol och varmt! Underbart festväder!
Vi hade knappt kommit upp ur sängen förrän det var dags för cykelturen till stan.
Denna dag hade vi ett par grannar med oss.

Vi drev runt på stan till en början och sen var det dags att äta.
På restaurangen vi åt träffade vi ett par nya bekantskaper som vi pratade med under hela middagen.
Sen hade jag lovat att jag skulle "gå på vattnet".


Jag skulle kliva in i en jättestor badboll som en hamster i ett hjul ungefär som låg på vattnet.
Jag håller vad jag lovar så sagt och gjort.



http://www.facebook.com/video/video.php?v=247041161990346&comments

Jag vet ine hur man lägger in videos så jag hoppas länken fungerar.

Sen var det dags för lite artister igen





Mamma Mia

Från att ha börjat sjunga på svenska så gick dom över till engelska och det var ju tur det för jag kunde inte dom svenska texterna alls.
Varenda låt sjöng jag till och dom var proffsiga.

Sen blev det lite gå omkring, jag köpte ett linne och sen hade vi några vätskekontroller att ta oss igenom.
Klockan hann bli natt innan vi cyklade hem.

Sammantaget är jag nöjd och ser fram emot festivalen i Helsingborg om ett par veckor :)

Kommentera här: