Semester dag 1

Är det någon som är förvånad över att det regnar på min första semesterdag?
Allra minst jag men det ger ju utrymme till att fixa hemma så jag ska inte klaga.

 

Igår köpte vi en pool som levereras om ca en vecka.
19 kubik vatten skall den fyllas med och den ska grävas ned till lite över hälften av höjden.
Det vill säga att vi har ett gigantiskt grävjobb framför oss så nu vill det till att dom vältränade tonåringarna jag har visar armmusklerna. :)

 

Förutom det har gubben ett antal andra projekt att genomföra under semestertid.
Semester var det inte den tiden på året man skulle vila???
Jag kommer att lägga ut projekten vartefter dom blir klara och annat skoj som händer men eftersom jag numera måste förlita mig på gubbens digitalkamera så kan det ta lite tid.
Jaha varför det då?
Just det det har jag kanske inte berättat?

 

Gubben hade min digitalkamera i sin jacka när vi var ute och åkte hoj för ett tag sen.
Pressade magen och jackan mot tanken och vips så var kamera fönstret trasigt. :(
Därför är det som det är åtminstone tills jag köpt en ny kamera.
1 Smsa Låna:

skriven

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2 Elakametern:

skriven

Helst varje dag men så ofta jag hinner med iaf. :)

Kommentera här: