Trädgård, gräs, ogräs och jobb

Nu är det hög tid att fixa i trädgården med allt vad det innebär.
Klippa gräset, rensa ogräset och plantera lite nytt.
Blommorna jag planterade tyckte väl att det var sådär med ett par frostnätter så inte alla, men några dog.
RIP mina växter.
Skulle ha varit på teorilektion idag men det var så segt i trafiken att jag inte hann hem i tid och skulle inte ha hunnit till skolan i tid heller så jag får göra detta i morgon istället.
Ska se hockey ikväll. Sverige mot Kanada, en kul match att se även om inte favoritmålvakten Viktor Fasth ska vakta kassen utan någon annan. Men matchen betyder ju inte allt för Sverige så det får väl gå.
Sportnörd javisst!
Nu tog orden slut.
1 Lova:

skriven

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2 Elakametern:

skriven

Hej Lova!

Jag bloggade förut på en annan sida men tyckte denna var bättre i upplägget. Jag tror säkert att det finns fler bra ställen att lägga sin blogg på men fördelen med denna är att det är enkelt då jag inte är så kunnig så får man välja nåt enklare alternativ.

Kommentera här: