Inte helt frisk men botbar

Jag har varit till läkaren som kunde konstatera en illa muskelinflammation i halva ryggen.
Massor av tabletter ska jag äta och vila från jobbet i en vecka.
Trist men jag hoppas det går över.
Som plåster på såren så var jag på nya Väla Köpcentrum idag.
Stort, fräscht och ligger passande nog vägg-i-vägg med Ikea.

 

Här gjorde jag en del inköp men mest var jag där för att spendera egentid.
Satte mig och åt grekiskt och kollade på folk innan jag tog andra halvan av köpcentrumet.
Mycket nya butiker har det tillkommit och jag kommer att åka dit igen va så säker.
Dagen till ära har jag även köpt nya gardiner till vadagsrummet.
Tre kappor blev det för långa gardiner passar inte i våra snygga fönster.
Önskade förstås att jag hade putsat fönstren innan men det tycker inte min rygg om just nu så det får vänta.
Blev ett par nya jeans från Gina Tricot

 

 

Nu är det kaffedags innan middagsgörat ska gå igång.
Kramisar från mig...
1 Emelie Bäck, Cancerfonden:

skriven

Hej!

Nu är det dags för årets upplaga av Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj! Förra året uppmärksammade du Rosa Bandet och kampen mot bröstcancer här på din blogg. Vi hoppas förstås att du vill hjälpa oss i år igen, genom att uppmärksamma kampanjen och uppmuntra din läsare till att också engagera sig. Målet är att alla ska överleva bröstcancer. Hjälp oss att sprida budskapet! Här hittar du material till din blogg och olika sätt att hjälpa till: http://www.cancerfonden.se/sprid-budskapet. Tack!

Kommentera här: