Sport på TV is da shit

Jag brukar få höra en del kommentarer när jag säger att jag är ett sport-tittande-freak när det gäller att kolla på sport på tv.
Jag ser gärna på fotboll, handboll, hockey, friidrott, skidor m.m och jag lever mig in i det med hela min själ.
Jag kan börja ladda flera timmar innan med att köpa gott att äta till, se till att det finns kaffe till sändningen och sen är det inte mycket som stoppar mig när det väl drar igång.
Det är så härligt att skrika ut sin glädje alternativt vråla ut sin ilska när det inte går så bra.
Jag är sån och jag har lärt mig det sen jag var liten när hela familjen samlades för att se slalom och annan sport.
Vissa tycker jag är knäpp, okvinnlig och helt sjuk men jag kommer att fortsätta heja på Sverige i alla väder.
Å nu drar handbollen igång på TV så nu har jag inte tid med bloggen nå mer.
HEJA SVERIGE!

Kommentera här: