Fotbolls EM så klart...

I dessa tider är det svårt att inte kommentera ngot av fotbolls EM då det fullkomligt fyller både tv och tidningar men inte gör det mig något för jag älskar fotboll :)
Jag håller på Sverige, Tyskland och Spanien så det finns ett antal matcher att kolla på.
Har precis avnjutit Spanien vs Italien vilken slutade 1-1.
Men det är inte resultatet bara som räknas utan också hur kul matchen är att se på. Den var skoj!
Tidigare idag var jag och gubben till Ikea och Rusta och hittade lite små saker.
Vid trist väder så är det en perfekt sysselsättning tycker jag.
Vi såg en kärring som skulle parkera och det där med att titta om det är fritt var inte hennes grej, nä då kör bara så går det som det går och denna gång gick det ju som tur var.
Det kan vara lite kul att se bilförare just på parkeringar, svårt det där med att ställa bilen i rutan.
Nä nu är det dags att vara lite social..

Kommentera här: