Det kryper fram sakta men säkert

Ja mitt försök att ta ett mc-kort alltså.
Krypkörning, krypkörning och mer krypkörning.
Fast idag fick jag prova att bromsa i olika hastigheter och det var inga som helst problem.
Nä konstigt för det är ju det som är hela grejen med mc, farten. Jag tänker inte åka runt i 15km/h när jag får kort!

 

Idag börjar det.. HOCKEY VM!
Det gillar jag så nu sitter jag bänkad vid teven och väntar på nedsläpp.
Godis har jag och kaffe och gubben, japp allt är inräknat.
En vinst för kronorna nu bara så är denna kväll nästan komplett.

 

Jobbar i helgen men bara till 17 så det är överkomligt.
Jag har till och med lyckats med bedriften att få semester på midsommarafton det är det inte många som lyckas med på mitt jobb.

 

Nä nu vet jag inget mer...

 

HEJA SVERIGE!

Kommentera här: