Nytt utseende!

Som ni vakna har sett så är bloggen förändrad till utseende, men jag kommer att behålla insidan som förr.
Tänk om det vore så lätt att förändra sitt eget utseende, eller det man inte är nöjd med.
Man lägger in en mall för stil och vips! så är man förändrad.
Nä jag ska inte säga att jag vill ändra mitt utseende så radikalt, jag är ganska nöjd med det och har vant mig vid att det är så här jag ser ut, så nog om det.
Övningskörningen med mc fortskrider.... det går väl så där med krypkörningen men jag ger mig inte!
Gubben har årets tålamod och står där så snällt med glada miner och pekar och visar hur jag ska göra och vad jag ska tänka på.
Jag fick i alla fall VG på landsvägskörning av honom och det är jag nöjd med, det är ju trots allt där jag ska öra i framtiden och inte bara på en parkering.
Sista dagen jag är ledig denna vecka sen väntar 4 dagar av tjänstgöring när hela familjen är ledig och det känns väl sådär men det kanske är skönt för dom :)
Idag blir det till att handla och städa och sen lurar jag ut gubben ikväll igen på mc.
See ya!

Kommentera här: