Mode mat

Det är verkligen väldigt modernt med att äta pulled pork.
Så idag provar jag det, 4-5 timmar i ugnen och sen håller vi tummarna för att jag lyckats.
Just nu sprider sig en oerhörd god doft i hela huset och jag blir hungrig.
 
Det var längesedan jag skrev här och det beror till stor del på att det händer mest trita saker och det orkar jag inte skriva om när det händer.
Men för att uppdatera vad som hänt så summer jag nu:
Min älskade katt Bamse, 17 år föll offer för en bilförare och vi fick begrava honom.
Det gör ont i hela mig fortfarande.
 
 
Jag hade uppkörning på motorcykel för ett tag sen och jag blev inte godkänd på krypkörningen.
Jag tog det som en "man" men nästa gång vill jag verkligen klara det.
 
Bara massa tråkigheter som sagt men jag hoppas att det nu vänder.
1 Lisa:

skriven

Jag lider med dig, och förstår hur du känner efter detta med Bamse
Kram Lisa

Kommentera här: