Jag blir så nöjd när jag har energi

Efter att ha fått en träskiva i sängen så jag kan sova utan att vakna med ryggvärk känner jag för första gången att jag har energi när jag vaknar.
Ja jag ska erkänna att jag hade ont i huuvdet när jag precis vaknat men jag tog en tablett och så var den borta.
Jag tog tag i dagen och har betalat räkningar, tvättat bilen in och utsida och handlat. Nu tar jag en liten paus och kollar på tv men snart ska jag börja laga mat.
Jag ska äta 5-6 gånger om dagen och det är inte lätt ska jag säga.
Jag har ätit frukost och lunch och snart ska jag äta mellis, det är jag och alla dagsibarn.
Detta ska jag göra för att stabilisera min förbränning som är way to high och det är värt ett försök.
 
Det här med att tvätta bil i automattvätt är egentligen inte min grej för jag vill tvätta för hand. Idag var det lite för kallt ute för det så det fick bli macken. Före mig stod en herre som först höll på att köra in medan bilen framför tvättades och sen när han väl fattat att han skulle vänta så körde han in utan att slå in koden.
Biltvätten startade inte och han gick ur bilen ( som då stod inne i tvätten) slog in koden och vips! så gick dörrarna igen och tvätten började och gubben blev kvar på utsidan. Han såg lite förbryllad ut när han såg att bilen stod därinne alldeles själv och jag tänkte: bara han inte går in medan borstarna gör sitt jobb!
Det gkorde han inte utan han väntade medan jag satt i kön och skrattade :)
Varje gång jag är i en sån tvätt tänker jag på filmen " Vi hade iaf tur med vädret" där gubben trycks över bilen med borstarna.
 
 

Kommentera här: