Gravid!

 Inte jag.
Tre kvinnor är gravida.
Jag har äran att få vara en av dom väldigt nära och snart ska jag nästla mig in hos en av dom andra :)
Jag själv har varit gravid men det är många år sen nu så det är skoj att få vara med på ett hörn utan att behöva ha den tjocka magen.
Nu finns jag där med den hjälp jag kan erbjuda och en av väninnorna är ju på rond 2 å där var jag med hela vägen.
Jag kan sitta barnvakt, vara ett stöd och sen kan jag bebisgulla när jag vill.
Vilken ynnest!
Jag har nu lagt mina gissningar på vad det blir men det gör jag bara för skoj skull, det enda jag vill är att det ska gå bra och att jag sen kan hjälpa till om jag får.
Läste ett inlägg från en tjej som skrev om 10 saker man inte ska säga till någon som är gravid.
Jag föll redan på punkt ett.
Men å andra sidan så säger jag inget för att såra utan för att jag är glad för deras skull. Men helt ärligt klarar en gravid kvinna inte att bli kallad tjockis av någon hon känner? Hur ska hon klara av resten av föräldraskapet då?
Så mina älskade tjockisar.... jag är glad för er skull och tacksam över att ha det gjort ;)
 
 

Kommentera här: