Det går bra nu

Det är inte så ofta jag är inne i ett positivt flow. Men nu är jag. Bra löneökning, positiv feedback på jobbet och favoritlaget tog guld. Javisst är det AIK jag  menar. Det kan ju aldrig bli fel med saker som är positiva jag måste bara uppskatta det och inte låta det bara passera. 
Planeringen för den stora festen är igång och det är inte så mycket kvar. Det ska bli så roligt att få bjuda mina bästa vänner på en helkväll.
Renovering och jag är som helst och halvan dvs. hör ihop. Hela hallen är nu klar och snart också lilla toaletten. Har använt tvättstugan som målarverkstad så tvätten har hamnat lite på efterkälken. Det tar jag sen.
I lördags såg vi Bohemian Rhapsody på bio. Sjukt bra! Se den!
Nu så väntar jobb idag och det är också roligt. Ja som sagts....Det går bra nu.

Kommentera här: