En lång dag

Som vanligt kunde jag inte sova ordentligt denna natt heller.. Gick och la mig kl 02.30 i förhoppningar om att kunna sova lite på morgonen men vaknade strax efter 7 iaf. Har hållit igång hela dagen för att förhoppningsvis sova något bättre nu inatt.

Glädjande besked för sonen som kom in på reservplats på Katedralskolan och ska läsa samhällsvetenskaplig linje, är så himla glad för hans skull då det länge var osäkert om han skulle få en plats. Han hade ju sökt till Norrtälje men Uppsala kommun ville inte betala för den utbildningen så hans första val gick ju liksom bort där men nu så är det klart och han är dundermotiverad!

Har fått gamla bilder från förra datorn idag som jag kollat igenom och det är så kul att se barnen när dom var mindre, först då inser man hur fort tiden gått och hur stora dom är nu.
Jag ska bjuda er på en gullig bild i slutet av inlägget tänkte jag.

När jag skulle rensa en pärm idag hittade jag lite papper som jag sparat och bland dessa fann jag ett dokument med kloka ord så nu tänkte jag bjuda er på ett klokt ord varje dag.

Om man gav uttryck för alla tankar man tänker, skulle man aldrig ha några vänner

Jag har även kollat på nätet efter kläder som jag vill ha och har funnit ett par byxor som jag önskar att jag hade.

 
Från Acne.

Nu till kidsen för massor av år sen..


Ha en god natt..

Maria

1 TOBBE:

skriven

tack ska du ha för kommentaren

Kommentera här: