Kvinnan i mitt liv.. å alla andra

Jag tror att jag hedrat henne en gång tidigare (minst) men det tål att upprepas.. Min Mamma!
När jag har det svårt och jobbigt, när jag har det skoj, när jag är så förbannad att jag nästan brister och när jag behöver hjälp. Då är hon där!
Även om hon fysiskt inte alltid är närvarande så finns hon alltid där. Goda råd har hon alltid även om jag är som alla andra barn att man gärna provar själv först innan man lyssnar.
Hon dömer mig aldrig. Hon förlåter alltid. Hon finns där för mig och jag kan inte vara mer tacksam än jag är.
Fick jag önska mig något åt min mamma så skulle det vara att hon fick evigt liv!
Å inte nog med att hon är min mamma hon har världens vackraste namn..

Rose-Marie

Ja det är min mamma det.

Så till lite andra människor i mitt liv, min mammas man som alltid ställer upp med praktiska lösningar på en kvinnas problem. En riktig karl är det som fläskar runt på vägarna med upp till 24 meter bakom rumpan.

Mina barn jag älskar er!

En nyfunnen vän, en riktigt rolig snubbe med fantasier som få och är alltid på språng för något nytt. Även han sitter fast i 24 meter trästock.

Mina arbetskamrater, dom är ganska många men inte fler än att jag bry mig om alla. Jag saknar er under semestern men snart är vi där igen och stångas med buset.

Min pappa för att han är som han är även om kontaktfrekvensen är lite dålig så är det så vi vill ha det.. älskar honom med.

Sen kommer det lite andra som också ska nämnas. 

Sammantaget så har jag ett umgänge som jag är nöjd med och hoppas att dom är nöjda med mig med.

Idag var det en sådan dag då jag kom att tänka på allihop, även om dagen började med fyra timmars biltvättande men ack så fin skorven blev.

 

See Ya!

Å Du.. tänk utanför the box ibland ..

 

 

1 Rose-Marie:

skriven

Min älskling Du är det underbaraste som finns. Jag kommer alltid att finnas hos Dig,just nu är det tufft men vi löser det som vi alltid har gjort, jag har en plan.You and I together,älskar Dig.

2 Rose-Marie:

skriven

Min älskling Du är det underbaraste som finns. Jag kommer alltid att finnas hos Dig,just nu är det tufft men vi löser det som vi alltid har gjort, jag har en plan.You and I together,älskar Dig.

Kommentera här: