Trevligt, mysigt och på alla sätt bra

Igår var jag inne i Uppsala på lite roligheter.. Det var trevligt och mysigt och på alla sätt bra och framförallt väldigt skönt att lämna barnen en stund och bara bli uppassad.
Men när jag kom hem så trodde jag att diskmaskinen hade gått sönder för att kröka på ryggen och stoppa in i maskinen ingår inte i tonåringars rörelsemönster tydligen.
Nåja vi hjälptes åt med att fixa och sen var det middag.

Lite seg idag så jag tiillbringade en tid vid tv:n och kollade in dragracing på hoj och sen lite Top Fuel och det satte fart på energin igen.
Programmet "pimp my ride" var extra intressant idag då dom skulle pimpa en lika ful bil som jag har och den blev verkligen as snygg. Så alla ni som lider brist på sysselsättning och som kan göra underverk med bilar.. den står här ute.. .

Vill passa på att gratulera en kollega till mig som nu fått en fast plats i tillvaron på grannavdelningen, så himla skoj och äntligen lite folk med fart på jobbet! GRATTIS T!

Nu är det tv och slappa som gäller.. det är ju fortfarande semester!

Kommentera här: