Vad göra?

Har varit i Norrtälje idag och handlat lite saker. Åkte sen hem och lagade det inhandlade.
I duschen började jag fundera över mina arbetstider och hur icke välanpassade dom är till att ha en relation.
Den skulle behövas en jäkel till man för att stå ut med varannan helg tjänstgöring eller så få jag helt enkelt börja tänka om.
Söka mig utanför "the box" kanske.
Byta jobb är en möjlighet...


Kärlekens tår rinner..
Ser alla chanser försvinner..
Ber om ett under...
För att få uppleva stunder..
Med han som jag ser när jag blunder..


Har pratat på msn med min allra bästa väninna idag. Hon har kommit hem från England för att stanna här nu och nästa vecka ska vi träffas och prata gamla minnen över ett glas vin.
Jag behöver henne... å har saknat henne.


1 Anonym:

skriven

Jo jag vet, tro mig jag vet....

2 Anonym:

skriven

Lattjo, jag har hört talas om människor som till och med söker nya relationer, och ny kärlek... Innan dom ens gjort slut med den gamla? Skumt va?

Kommentera här: