Bilreparation med knorr

Har varit iväg till en mycket god vän för att han skulle hjälpa mig med de nedslag bilbesiktningen hade hittat.
Det tog sin tid men det var enbart trevligt.
Hans pappa hjälpte till och han är oerhört duktig på det där med bilar så jag var i trygga händer och bilen med för den sakens skull.
Blev bjuden på fika, goa bullar och gott kaffe av en härlig kvinna.
När jag åkte därifrån så, ja detta kan låta löjligt, men jag var rörd till tårar.
Två fantastiska män och en kvinna som gjorde min dag väldigt trevlig.
Bilen är fixad från topp till tå så nu kan jag bara åka in till besiktningen och peka finger.

Inte nog med det Jocke hade köpt en födelsedagspresent till mig, som visade sig senare vara två.
Å shit va jag skrattade när jag öppnade paketet hemma.
Den killen vet verkligen vad en utsvulten kvinna vill ha!

Eller vad sägs om.





Sä jävla fräcka så nu kan man säga att jag har lite att suga på.

Kommentera här: