Från propp till kalsonger till garbage

Först vill jag säga att det är ett underbart väder!! Äntligen julstämning och underbar snö!
Men det gillar inte min bil som har anskaffat sig en ispropp i värmepaketet så nu är det ett kylskåp på fyra hjul.
Brrr ska ta tag i det i morgon och eftersom jag inte har en händig karl så får jag sköta det själv. Det också kanske man ska säga.

Har gjort en snöängel idag, självklart ska snön smyckas när den äntligen har kommit.
Hunden var med på sitt sätt och låg på rygg men hon skavde nog mer än försökte göra en ängel.

Lite tvätt har jag tagit tag i och lite tvätt var en stark underdrift. Jag gissar väl på att det kan vara minst fem maskiner tvätt, vardags mat egentligen.

Har gjort så mycket dumt på sistone så snart måste jag nog gå och bikta mig.
Jag är ingen ängel utan snarare en djävul skulle jag tro.
Men här inne finns ett stort hjärta som kan älska men som kan såras ganska fort också, fortare än det kan älska.
Sårad ja
Ledsen ja
Jag tycker inte synd om mig själv jag tycker synd om dom som inte orkar lära känna mig för den jag är utan bara för det jag säger.
Jag är inte som andra och vill inte vara det.
Många tycker att dom är unika och inte heller är som andra.
Jag tvivlar på det jag tror många är som alla andra men har en önskan att inte vara det.
Jag kan inte vara som andra för jag får hela tiden ta skiten som andra anskaffar.
Mitt alter ego torde vara soptunnan.
Undrar om jag är en av miljösort eller den andra sorten??
Är nog inte av miljösort för jag röker.




Kommentera här: