Jag tycker så illa om...

  • Personer som alltid ska ha rätt, fast dom nästan aldrig har det dessutom.
  • Personer som har den där nedlåtande stilen: - jaja det blir nog bra.
  • Dom som verkligen tror att dom fortfarande är 20 år men har passerat 40 års gränsen med råge.
  • Dom som bara hör av sig när det är något dom vill ha hjälp med.
  • Dom som tycker att ha mycket pengar är att leva.
  • Dom som inte vill ha med mig ut bara för att jag tackat nej en gång förut.
  • Dom som lastar på andra det dom är för lata att själva klara av.
  • Dom som ställer så höga krav på sin omgivning att dom inte ens kan umgås med sig själva för dom når inte upp till sina egna krav.
  • Att bli dissad utan förklaring
  • Självförverkligande genom att kliva på andra.
  • Att inte kunna stå för sina åsikter och förklara detsamma.
Nu tänker ni säkert att jag är väl en jävla surkärring, japp så kan det vara men så länge jag ska sopa upp efter andra har jag rätt att vara det tycker jag.
Sen finns det massor jag tycker om och högaktar människor för och som jag dessutom lägger energi på men dessa saker som jag inte gillar kommer och biter mig i skinnet som irriterande myggor ibland och det tycker jag illa om.

Kommentera här: