REA REA REA

Ja då jag har börjat vässa armbågarna och smörjt, smort nåja plånboken i alla fall för i morgon ska jag ta med ungarna till stan för mellandagsrea.
Stångas med lite människor men det ska bli kul vi ska äta ute med, är lite trött på julmat just nu.

Någon snölykta blev det inte för det blåser för mycket men jag kanske gör en någon annan dag.
Längtar verkligen efter ett nytt år nu, nya möjligheter och jag är mer förberedd detta år på hur jag vill ha det.
Vissa kunskaper har jag fått detta år och nya vänner med, framförallt en som jag aldrig kommer att släppa!!

Vi såg Johan falk idag, en av filmerna och den var väl ganska bra även om jag inte gillar Jacob Eklund som skådis men filmen var väl värd att se.
Igår var det Johnny Depp och han är ju alltid bra så det behöver inte tilläggas egentligen.

Kommentera här: