Roliga timmen.. varning för känsligt innehåll

Läsarbrev:
Jag är en kille på 15 år, varje gång min tjej suger av mig och jag kommer i hennes mun så kräks hon.
Nu undrar jag har hon ätstörningar?

Hur kommer det sig att man kan stämma Mc Donalds om man blir fet och Marlboro om man får cancer men man kan inte stämma Carlsberg för allt fult man knullat?

Läsarbrev:
Jag är en tjej på 14 år. När min kille klämmer på mina bröst blir jag blöt i trosorna. Har jag vatten i lungorna?

Lappgubben till sin kompis:
-Vet du om att i södra Sverige tvättar sig kärringarna i underlivet.
- Va fan då för? Då försvinner ju viltsmaken!

Kvinnan tittar på ett matlagningsprogram när mannen säger:
. Varför tittar du på det, du kan ju ändå inte laga mat?
Kvinnan svarar:
- Ja du tittar ju på porrfilm.

Kommentera här: