En helt vanlig helg

Jobbade i fredags, jobbade i lördags, jobbade idag och ska jobba i morgon.
Så kan en helt vanlig helg se ut om man är jag.

Idag såg jag en älgko med kalv och dom hade minsann vinterpäls på. Jättefina och det säger jag för att jag hann bromsa in bilen.

Såg Let´s dance i fredags och min fråga är bara är Kitty med i matchen överhuvudtaget? Tråkigt att se att vissa inte kan ta seriöst på ett tävlingsprogram. Hon är ju inte dansant för fem öre och hon lyckas ju inte heller charma juryn nämnvärt heller.
Pinsamt kan jag tycka    .

Körslaget, ja lite av en överraskning att Wells åkte ur men samtidigt förståeligt för det går inte hem att ta in Rhapsody konceptet i ett annat program. Lika förnyande som Rhaspsody ungefär men visst han är duktig kanske lite väl duktig då det inte är någon match att sätta ihop en kör då man är van att sätta ihop en hel orkester.


Handbolls VM är äntligen igång och som dom spelar! Fart och fläkt och seriöst.. Nu är det bara guld som räknas!

1 AC:

skriven

Sluta klaga på Kitty, hon gör sitt bästa..

Hon har ju inte för träning som hälften av dom andra som är med i den tävlingen!!!

Kommentera här: