En rolig dag fylld av våld

Ja så illa är det inte som det låter bara en liten övning på jobbet men jag tyckte överskriften var passande.

Vilket skitväder vi har, möter man en lastbil ser man inte vägen för det stänker av salt och vatten och får man inte fart på torkarbladen i tid så är det tack och godnatt med sikten. Jag kan inte förstå varför man ska ösa på med så mycket skit på vägen? Låt det vara så blir det inte halt, gör som i norrland.

Min bil måste till doktorn men det är inte det lättaste att hitta tid till det. Jag tycker så synd om den när den inte mår bra den är ju min bästa vän. Tänk att bilar kan bli så personliga.

Nu är jag trött efter att ha gått upp vid fem i morse men i morgon startar jag inte förrän tolv så lite sova blir det iaf.

Ha en god natt alla pigga..

Kommentera här: