Gymnasieval för andra gången

Så var det dags igen då. Gymnasieval för grabb nummer två. Jag kommer att bli en hejare på detta känner jag.
Denna gång är det en blivande Polis som ska ha hjälp att välja linje, skola, busstider och allt annat som kan vara nödvändigt.
Fast jag ska inte gnälla för jag tycker det är kul när ungdomar har mål med sina liv, till skillnad från undertecknad som inte alls visste vad jag ville bli när jag var 15.
Denna gång föll valet på samhällsvetenskaplig linje med inriktning på säkerhet och socialt arbete och skolan kan bli Norrtälje men det är inte riktigt klart ännu.

Har även hunnit med att städa lite idag men hur jobbigt är det inte när man inte kan böja sig framåt utan att det känns som en hästspark i huvudet? Rakryggad städning är ju inte det lättaste man kan företa sig men det gick det med.

Roligare än så här hade inte jag idag...

Nalla

Kommentera här: