Jag är oumbärlig

.. så kändes det idag när jag kom tillbaka till jobbet efter en tids sjukdom. En hel del att göra men inget ett proffs som jag inte klarar av.
Så självgod är jag..

Jag tror nog inte att jag är helt kurant ännu jag känner av mitt huvud lite väl mycket men nu är jag ledig igen så jag ska väl kunna få ordning på hjärncellerna eller vad det är som bråkar.

Jag satt och läste lite om detta gaskrig som utspelar sig mellan Ryssland och Ukraina som sen påverkar stora delar av Europa. Nu har dom stängt av och satt igång och stängt av igen och nu undrar jag om dete inte bildas ett tryck i denna pipeline som sedan kan snedtända och "poff" så är vi ensamma i Europa eller? Det känns som en treåring som håller på att leka med gasspisen...
Jag säger bara det är tur att vi har fredliga Vattenfall här i Sverige som bara tycker det är skoj med konstiga räkningar som ingen kan kolla och att bygga ut älvar. Å självklart tycker dom att det är kul att synas på skidlandslagets snövita dräkter.

Denna hittade jag idag



Var det inte någon som sa att det är billigt i Thailand? Kanske något för H&M att ta efter?

Ha en fin natt

Nalla

Kommentera här: