Tv idag

Jag fick just höra att jag är en slav under tv apparaten, kan så vara när det gäller nöjesprogram i alla fall.
Idag körlsaget..
Ja Erik gör sitt bästa med eller utan kupp av Danny och Mattias men han lyckades mycket bra i min mening. Jag tycker fortfarande att Robert Wells är lite väl mycket "proffs" i detta sammanhang för att vara en av favoriterna.
Hanna stod i rök och damm och Nanne åkte ur. Ledsen mamma men din favorit lyckades hamna i samma kategori som Wells och då håller det inte hela vägen.
Magnus bör nog chocka med en kategori av musik som ingen förväntar sig annars finns nog risken att få lämna programmet snart.

I min familj är det lite av en tradition på fredagar och lördagar att följa dessa musikinfluerade program och eftersom hela familjen är musikintresserad så varför inte?

Jag har väl kanske uppnått en ålder där jag tycker att vinpimplande och supande med efterföljande huvudvärk inte är särskilt lockande vad vet jag ELLER så är det så att jag är allmänt tråkig i folks ögon.. jag kan köpa det så länge jag själv trivs och kan se mig i spegeln med gott samvete.

Vill Ni ha en alvedon innan jag lägger mig?

Nalla

Kommentera här: