Bort med skiten

Idag har jag tillbringat mesta tiden på alla fyra. Har rensat ogräs på infarten så nu ser det respektabelt ut i alla fall.

En olycka med ena kattungen inträffade då den hittat ett litet krypin under diskmaskinen. När jag sen stängde luckan fastnade den och blev klämd någonstans runt huvudet. Vinglig och i panik och matte fick lika mycket panik tror jag.
Den har vilat hela dagen och nu på kvällen har den börjat bli lite bättre.
Jag tyckte så synd om den.. Hoppas allt går bra med den lilla.

Har testat en dvd spelare som jag fått låna och fastnade vid en film, den fungerade bra och det är skönt att jag äntligen kan se mina favoritrullar igen.
Denna film var dock inte en riktig favorit men snabba bilar på film kan ju aldrig bli fel.

Nu tillbaka till kaffet och tv:n

Ta hand om er

Nalla

Kommentera här: