En dag så god som någon

Idag har det väl inte hänt så värst mycket till en början i alla fall. En del dagar är ju ganska vanliga om man så får säga.
Har tillbringat dagen hemma och städat lite men också lådtränat kattungarna och det gick väldigt fort.
Dom börjar bli livliga nu och springer överallt och helst i vägen för alla.

Fick hjälp att montera myggfönster, eller hjälp är väl synd att säga. Jag gjorde inte ett smack utan det var någon annan som fixade och trixade.
Börjar känna mig som en prinsessa i mitt eget hem, inte mig emot.

Pontus har hjälpt till att laga pumktering på en Iveco och det gick bra efter vad jag förstod.

Har ringt till jobbet en sväng också, måste ju kolla ställningarna nu när proffset har semester. Å där var det lugnt efter vad jag förstod.

Jag skulle nog kunna säga att jag älskar mitt liv just nu.

Kommentera här: