Semester.. vad göra?

Nu är första semesterveckan i full gång men jag har inte riktigt kommit in i det ännu. Jag har planer för den men som sagt är inte i startblocken riktigt ännu.
Jag tycker det är svårt att ha semester, det ställs så höga krav på vad man ska göra av den så jag blir alldeles ambivalent. Ska jag göra det eller det eller bara vara kanske till en början.. ja varför inte?
Känna av läget lite och sen ta dagen som den kommer.

Idag har jag tvättat det tycker jag är en bra början på semestern då är det gjort och allt det roliga kan komma igång.
Satt och läste om hudproblem på nätet idag för jag har fått lite pigmentförändringar och tänk att jag kunde sätta en diagnos på mig själv genom all information jag hittade, nätet är väl fantastiskt! Det är inget farligt jag har och det har med hormonerna att göra.. jaha och nu ska dom börja spöka.. men va fan vad gör det så länge det är dom kvinnliga hormonerna annars hade det varit värre.

Nu ska jag fortsätta med boken jag har och sen är det nog dags att krama kudden.. Det blir full fart i morgon!

Ha det gott!

Kommentera här: