Inte nu igen

Nu har jag börjat bli förkyld igen. En av grabbarna har varit liggande till och med igår så egentligen varför skulle inte jag få denna åkomma?
Halsen gör ont och jag nyser som bara den. Jag vill inte.. jag har ju semester, jag ska inte vara dålig då heller.
Skulle ha städat idag, orkade inte. Skulle ha handlat en del idag, orkade inte. Mitt på dagen hade jag så tråkigt så jag trodde klockorna skulle stanna.

Kan ju hoppas kvällen blir roligare..

Ska försöka ta kort på ett par tranor som huserar hos mig, det är inte så ofta jag sett dessa roliga fåglar. Tror det är någon form av parningssäsong eller nåt för hannen uppvaktar denna hona så intensivt. Han dansar verkligen. Häftigt att se.

Let´s dance ikväll och en av grabbarna äger tv:n just då så det är ingen ide´att ens tänka tanken på att byta kanal.

Ha det gott vänner!      

Kommentera här: