En dag i Uppsala

Har varit i Uppsala hela dagen.
Ikea, Elgiganten, Granngården och Willys samt mat på Dax.
Köpte ett fågelhus och frön så dom små vännerna över lever vintern.
Lite småsaker på Ikea
En ny datamus på Elgiganten och mat på Willys.
Dessutom mötte jag upp Pontus och vi gick och åt lite smaskig hamburgare.

Pontus: Mamma skulle du vilja tjäna mer pengar än du gör?
Jag: Ja det är klart men det är ju inte jag som bestämmer våra löner utan det finns det dom som sitter högre upp som gör.
Pontus: Men jag kan få dom att ge dig högre lön!
Jag: Jovisst men det är nog inte så lätt.
Pontus: Men har jag kunnat få min äldre brorsa att laga mat så kan jag nog få dom att ge dig högre lön!

Vad säger man, klockrent?

Sen hämtade jag ut mina nya byxor

Vilka passade perfekt ..
Nu tillbaka till kaffet..
1 Towe:

skriven

ha ha Pontus är så rätt ute!!!! Snygga byxor!!! WOW

Kommentera här: