Från ångest till välmående

Det är tiden för att betala räkningar igen och först har man ångest men sen när det är gjort så känns det så bra.
Konstigt det där.
Har bokat besiktningstid till min lilla bil men jag tvivlar starkt på att den kommer flyta igenom som förr om åren men det återstår att se i morgon.

Mycket bokat just nu känns det som.

På fredag efter jobbet åker jag till en kompis och nyttjar gästfriheten ända till lördag förmiddag, ska bli kul och skönt att fly hemmets lugna vrå ett tag.
Sen på söndag ska jag försöka mig på att nyttja nästa kompis till att byta mina vinterdäck men sch.. säg inget han vet inte om det än.

Vad vore livet utan vänner, svar jättejobbigt!

Har dessutom en 14 åring på drift som skulle varit hemma nu men inte synts till, jaha som vanligt alltså.

1 Towe:

skriven

he he kompisar som vet att man ska komma och kompisar som inte vet. Hoppas inte kompisen inte läser bloggen för då kanske kompisen låser dörren och slänger domkraften. Orka tonåringar som inte kan passa tiderna. Jag vet hur det är. SUCK!

Kommentera här: