Riktigt osvensk

Det mest osvenska jag vet är att man inte får säga att man är bra på något eller att man är stolt över sig själv.
Nu ska jag göra båda.
Det jag gjort idag mot en annan människa på jobbet är jag stolt över.
Jag lyckades få en person från extremt upprörd till att skratta.
Jag är så solt över det. Inte bara för att jag såg hur humöret ändrades utan för att den personen kunde gå hem med lättat hjärta och vara glad istället för att vara lesen och upprörd.
Är så stolt över mig själv!
Jag kunde vererkligen detta kände jag och jag är nog minst lika glad som den personen det berörde.

Det är såna här dgar man vill minnas och leva på så ikväll går jag och kramar kudden med vetskapen att jag gjort en annan människa glad.
Fan va bra det känns!

Gonatt och Kram!

Maria

Kommentera här: