Sex är väl inte allt.. eller?

Sov oroligt inatt men det hade inte med rubriken att göra tyvärr.
Lite knöligt att veta hur man ska ligga med handen för att den inte ska värka bara.
Gick upp i skaplig tid och åt frukost och sen tog jag tag i saker som har blivit eftersatta.

Men jag hade hellre legat kvar i sängen och myst.
Känna närhet
Kramar
Sex
Å sen dusch.. för två.

Livet är fan inte så kul när den viktigaste pusselbiten saknas.
Kollade mailen och hade då fått denna av en kompis...



Den var lite fyndig kan jag tycka.

Så för alla som inte kan läsa noter, det är inte svårare än så här men så klart man bör ju vara två för att få den rätta takten.

Åhhhh... vill också vara två!
1 Towe:

skriven

ååå, vill oxå vara två!! Saknar allt det du skriver. Hade ju allting så nära, men det rycktes bort för mig utan förvarning. Men Maria, nånstans där ute finns det drömprinsar för oss. Jag bara vet det! Kram

Kommentera här: