Sjukt rolig kväll trots ganska banala ingredienser

Vad behövs för att ha roligt?
Inte mycket. Jag ska ge er några exempel.

Om man har en dator och dessutom har msn installerat och tillika Facebook så kan man inte ha tråkigt.
Lägg där till en  mycket rolig vän på msn som berättar så sjuka saker att jag höll på att få krampanfall i magen av skratt. Helt absurt egentligen, man sitter själv framför en upplyst skärm och bara vrider sig av skratt.

Facebook ja det är samma sak där men inte instant connection.
Som när jag la ut ett inlägg som min son sa idag och det bara rasar in folk som gillar det.
Vad var det då han sa som var så kul?
- Mamma jag vill äga Playboy.
Jaha och som förälder av hög rang svarar man? Vaddå?

Så att man inte kan ha kul trots ensamheten är bluff, det kan man och det är bevisat idag.
Så till alla som tvivlar på dagens teknik, stackars er ni berövas många timmars skratt.

Å med dom orden går jag till sängs, med magkänslan av skratt kvar.

Kram
Maria

Kommentera här: