Små duttar på en annars kal vägg

Jag har gjort som småbarn, busat.
Först var jag ute med hunden en promenad och hittade en jättestor vattenpöl. PLUMS! japp jag hoppade i den så leran stänkte ända upp på ryggen.
Hemma igen och då ringde jag en kompis och väckte honom, jag var väldigt pigg.... inte han och han tyckte säkert jag var döjobbig. *skrattar*
Sem lite sånt där vardagstjafs.

Pontus kom hem från skolan och skulle värma korv, fatet han använde innehöll metall så det började blixtra i micron och han slängde sig på luckan* skrattar*
Efter att han bytt fat så körde han igång micron och helt plötsligt hördes ett: iiiiiiiiiii!!!! Korven skrek!
*skrattar*

Jag undrar hur resten av dagen kommer att bli..
Eftersom jag är inne på denna barnsligt skrattande bana så ska vi försöka se Transformers 2 ikväll.
Me love!

Kommentera här: