Början bra - allting bra

För att inte bli alltför privat så börjar jag med att säga att det blev en tidig morgon minst sagt. Det var fortfarande mörkt när jag steg upp. Tänkte då att jag skulle väl kunna lägga mig en stund på eftermiddagen, men den stunden lyser fortfarande med sin frånvaro.
Har fått ett underbart linne av en vän och det är rosa.. med crossmotorcyklar på.. å från Italien kan ju inte bli bättre.
Jag ska ta en bild av det så fort det har lämnat min kropp.
Pannkakor till lunch idag, jag är lite tvärtom har jag märkt, det var väl igår man skulle äta pannkakor va? Nåja vem bryr sig om 100 år.
Har köpt lite snacks till kvällens idol och favoritmaten ska landa på bordet till middag nämligen Kebab det är grabbarnas absoluta favorit. För min del får det gärna vara fisk.
Nu så ska jag dyka ner i kaffekoppen och sända lite mail och sms..
Ha det gott!

Kommentera här: