Burning like fire!

Japp dagens inlägg handlar om eld.
Jag var ju i stan idag och köpte mig en fritös fast jag egentligen skulle skaffa mig en skottkärra.
Ja fråga inte hur det kunde bli så knasigt men gjort är gjort.
Efter jag handlat skulle jag till en kompis och fika.
Han var inte hemma men var på väg hem så jag passade på att smyga in och sätta igång både vedspis och kakelugn för jag kan säga att inte ens råttorna skulle velat vara på det golvet. Brrrr!
Å fyr blev det vill jag lova, jag är en hejare på att elda.

Sen efter ett mycket trevligt fikasällskap så åkte jag hem och tände eld i min panna.
Inte för att jag behöver få upp värmen inne för jag har dryga 22 grader varmt men för själva mysfaktorns skull.
Så nu har jag eldat nog för idag.

By the way..
Fritösen gjorde under med pommes friten och till det serverades Kebab.

Nu är det kaffe och lite tv sen är det sängen, det är en stor dag för mig i morgon men det berättar jag då.

Ha en fin kväll och en god natt

Maria

Kommentera här: