En samlad bedömning av en vecka som snart gått

Den här veckan har jag haft det ganska milt med antalet arbetsdagar men likväl så har tiden på jobbet varit enormt påfrestande. Till vardagen hör hot och bråk och för att inte tala om alla "fula ord" som jag dagligen kan få höra. Så sammanfattningsvis kan sägas att tre dagar räckte mer än väl.

När man då blir ledig så är jag bara seg men jag tog tag i alla de där måstena igår så idag har vi haft det trevligt. Det skulle bli bio i stan men det blev bio hemma istället och det var inte min ide´utan killarnas då vädret inte var så bra för att drälla runt på stan i. Jag hann iaf med en motionssväng innan det dåliga vädret så lite nyttig har jag minsann varit.

Sitter här och avsmakar en cider och bara njuter av tillvaron just nu, trivs med min situation i livet men allt kan ju bli bättre och det är det målet jag har i sikte.

Tänker på en go vän som just nu säkert sitter i en bar någonstans i Italien och har ca 20 graders värme, orättvist är bara förnamnet.. Men nästa gång ska jag minsann med!

I morgon är det fotografera kattungar som gäller för i morgon ska jag försöka annonsera ut dessa liv. Dom är så mysiga men dom vill ju också förgylla tillvaron hos andra.

Ha en fin kväll

Maria

Kommentera här: