Kontaktannons

Om jag skulle få för mig att sätta ut en kontaktannons så skulle den nog se ut som följer:
Ensamstående fritidslös 40 åring med tonåringar i dataåldern söker:
En man som inte vill ses mer än varannan helg
En man som inte gillar stora bröst och tränad rumpa
En man som kan laga mat
En man som inte ser spöken på ljusa dagen
En man som inte bryr sig om hur mycket pengar jag tjänar
En man som uppskattar mina intressen
En man som känner att han vill vara en del av en tonårsfamilj
En man som vill chansa oavsett hur det går
Å framför allt en man som vill och kan älska mig för den jag är!
Något säger mig att singellivet kommer att bli lika långt som ett ordinärt fängelsestraff..
1 Anonym:

skriven

Hejsan sötnos! :) Allt bra med dig idag?



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D

Kommentera här: