Tre dagars ledighet, så behövligt!

Ja efter den här veckan på jobbet så kändes det underbart att få vara ledig några dagar. Har hunnit med att byta bromsar på bilen ( inte jag utan jag fick hjälp om det inte var underförstått), städat, gjort äppelkaka och haft skoj. Helt underbar ledighet som gett mig ny kraft till att ta tag i veckan som kommer.
I morgon ska jag och chefen ha utvecklingssamtal och det ska bli kul, tycker jag iaf kanske inte chefen håller med vad vet jag..
Thinking about you darling.. You are the one I think of
When I think of you I feel so alive..

Promenaden idag bestod i att kolla in traktorer, ja ni läste rätt. Det är ju så att jag bor på landet och där finns dessa skapelser. Gick igenom en gård och där fanns levande traktorer men även döda. Om jag är intresserad av traktorer? Nä inte särskilt men att reflektera över dessa saker kan jag alltid göra.
I fredags började jag med att göra en budget. Så trist men jag ska ha koll på var pengarna tar vägen för under kudden är dom inte och inte i madrassen heller så nu ska jag göra en budget för att se var hålen finns och sen är det bara att täppa igen. Jag har nämligen en plan som ska sättas i verket och då krävs det pengar. Så har jag karaktär nog att göra detta? Jag hoppas det men den som lever får se, som det heter.
Fick en present i helgen. Höll nästan på att glömma det. Ett hårt paket, ganska långt och något jag inte hade men behövde. Jag fick en strykbräda och den ska jag nog använda bara jag kommit på hur man ska fälla upp den. Jag älskar paket och helst när det är användbara saker. TACK!!
Nu till soffan *poff*
Maria

Kommentera här: