Åter hemma!

Go frukost, gott sällskap, gott kaffe ja så började min dag idag.
Kvällen igår tillbringades vid televisionen och matchen mellan Barcelona och Real Madrid som Barca vann så klart.
Softat, vilat och blivit uppassad en hel helg ja det gjorde gott för kropp och själv.

Var ute på en tripp på två hjul idag i fina vårvädret, kollade in omgivningarna och lät omgivningarna kolla in mig.
Nä jag körde inte monstret som tur var utan det gjorde en mycket meriterad förare som dessutom vet hur man ska handskas med ett paket på 50 kilo bakpå. Jag är inte tyngre än en full packväska tror jag.
Burka i kurvor och känna vinden svepa i håret.. eller snarare hänga med dit det svänger och känna håret stå rakt ut under hjälmen.

Så himla härligt var det!



Sen var det lite omgivning

Slottet i Landskrona i bakgrunden och spöket i förgrunden



Havet som får tala för sig själv



Kanoner vid havet och jag



Lite mer omgivning



Ja och jag hade tur med vädret även om det blåste småjävlar en av dagarna.
Sen vill jag passa på att säga att JAG är i alla fall glad åt att vi behöll SKÅNE!

Kommentera här: