Landed and totally stranded

Oki flygresan gick bra även om kaptenen för the bumpy ride hade en landningsteknink jag inte tror flygskolan lär ut. Nåväl jag landade sent omsider på Ängelholms flygplats i 6 graders värme och helt utan förväntningar.
På en svagt upplyst parkering stod en svart SAAB, ja en svensk bruksbil men kanske inte i denna form.
Oki jag gjorde en notering på checklistan och kryssade för rubriken hämtning ok!
Tjoff! Så var jag framme i Landskronas stadsdel Hjälarp. Villaområde och ett hus med smakfull inredning. Mysstämning och avslappnande stämning för en hårt arbetande kvinna som jag. Ja sen är man ju inte den som är den så klart tackade jag JA till ett glas vin, kanske två eller hur många var det?
Sen natt för att inte säga morgon somnade jag till slut och dagen har tillbringats i Landskrona bland fotbollssupportrar och annat löst folk men jättefin stad och blåsigt. Det var ju det jag sa att det skulle vara jag kan ju det här.

Fortsätter sen nu är maten framdukad..

Kommentera här: