Plain vansinne egentligen

Låg och pratade i telefonen till nästan halv fyra inatt och vaknade 7 av att garagedörren slog upp.
Skulle jag orka vara vaken?
Nix gick och la mig igen.
Vaknade strax efter nio och ringde han igen, han som höll mig vaken till halv fyra.
Är det vansinne?
Ja vansinnig kärlek så djup och äkta att havet i jämförelse blir ett akvarium med klorvatten.
Jag känner mig levande, älskad och uppskattad.
Vem hade trott det för ett tag sen?

De finns någon som vill ha mig för den jag är, för som jag är och för det jag tror på.
Det räcker för mig.
Sen att han är snygg (söt), trevlig, charmerande och trygg gör ju inte saken sämre på något vis.

Mitt liv har hittat en destination att stanna på.
Mitt liv är som ett tåg och har nu nått platsen där ytterligare en vagn eller i detta fall ett lok,  ska kopplas till dom övriga.
Detta tåg ska gå i olika riktningar både upp och ner men ingen av vagnarna skall kopplas bort helt.
Några vagnar kommer att välja ett nytt lok att följa men så är det ju när man bygger ut banan.
Dessa vagnar kommer kanske själva att bli lok och dra sina egna vagnar.
Men mitt tåg kommer att för alltid att finnas tillgängligt att kopplas ihop med dessa yngre vagnar och mitt lok ja det kommer jag att följa tills rosten tar överhanden.

TUT TUT
Tag plats dörrarna är nu stängda

1 Towe:

skriven

Härligt gumman, härligt!!! Det är du värd!!!!

Säg till om han har nån lika stabil singelkompis ;)

Kommentera här: