Det går framåt..

Jag har börjat kolla efter jobb och ska snart söka ett men måste ha fatt i alla papper för att kunna göra ett bra CV först.
Detta är ett jobb jag verkligen skulle vilja ha och hoppas att jag får det.
Skolorna har börjat och ska börja.
Pontus fick reda på idag att han kommit in i Norrtälje på ett program och han blev så glad. Han sökte samma program förra året men då sa Uppsala att dom inte tänkte betala för han men nu har dom tydligen tänkt om.
Lite konstigt kan jag tycka.
Minstingen börjar 9:an och nu undrar jag var tog tiden vägen.
Jag minns när han satt där i skolbänken den allra första dagen i klass 1 och nu får jag inte vara med, han sitter inte i en bänk och han har mustasch!
Ja och sen börjar denna familj se framåt och en flytt skall göras i sinom tid.
Jag vill leva lycklig och det kan jag bara göra i Skåne som det är nu.
Jag vill inte att killarna ska behöva sitta ensamma varannan helg närjag jobbar.
Jag vill ha pengar över till roliga saker.
Å jag är inte ensam, alla barn vill flytta.
Underbart!

Kommentera här: