Det händer en del..

Fredagen gick till Älmsta och en happening som benämns Älmsta natta.
Jag och Jonas (chaufför för kvällen) och Towe dansade skiten ur sig till tonerna av Casanovas.
Till en början var det dansbandsmusik men ju längre kvällen gick så byttes musiken till rock/pop och det tackar jag för som inte kan ta ett danssteg när det gäller styrdans.
Lite onykter men vid gott mod åkte vi sen hem.
Jisses va skoj jag hade!!
Idag har jag och Jonas varit vid Mackmyras destilleri utanför Gävle. Vi fick en guidad tur hur dom gör den populära Whiskeyn med samma namn.
Jonas provsmakade råsprit och medan alla andra rös av det stod han med ett leende.
Smaklökar obefintliga??
1999 var året som Mackmyra började sin Whiskey tillverkning därav årtalet.
Omgivningarna runt detta bruk var outstanding måste jag säga eller vad sägs om ett vattendrag:
1 Towe:

skriven

Så himla kul!!! Fasen vad vi dansade! Jonas kan shejka arsle han. Man kan ha kul utan sprit faktiskt! I lördags sjöng jag karaoke på landet och även det utan promille. Funkade fint!

puss

2 Maria J:

skriven

Självklart kan man det om man inte grejar det så bör man se om sitt hus. Ja det var skoj och i helgen då gör vi det igen ;)

Kommentera här: